Reference biroja Superform so podjetja Microsoft, Outfit7, Bitstamp, Petrol, Terme Olimia, IEDC, Tajfun, Podkrižnik, občini Šentjur in Slovenj Gradec, če naštejemo le nekaj od več kot 300 podjetij in posameznikov, s katerimi so sodelovali. Veseli jih, da jim mnogi od naročnikov zaupanje izkazujejo z dolgoletnim partnerstvom. Zadovoljstvo pa je popolno, ko njihovo arhitekturo kot vrhunsko prepoznava tudi stroka s številnimi nagradami in priznanji tako doma kot v tujini.
Zlati svinčnik za odlično realizacijo 2013, komisija: Vedran Mimica, Hrvaška; Andreas Ruby, Nemčija; Tomaž Pipan, Slovenija; Dr. Dušan Ogrin, Slovenija
»Rdeče-zelena barvna orgija v novem delu daje občutek razkošnega salona, v katerem pa ljudje tudi delajo. Odločitev arhitektov, da v notranjosti uporabijo rdečo barvo, s kakršno so pobarvani tudi proizvodi sami, pripomore k močni energiji, ki jo izžareva proizvodni objekt.«
»S konceptom ustvarjanja vzdušja skozi barvo je arhitektom uspelo povsem zabrisati vizualno retoriko tradicionalnih tovarniških prostorov težke industrije. Prostor ne reproducira romantične industrijske ikonografije potu, dima in vročine, ampak zbuja občutek vzburjenja, ki poveličuje dragoceno naravo industrijskega dela, kar postaja v zahodnem svetu, vključno s Slovenijo, vse bolj redko.«
HIŠE, Zasebni interier leta 2017, Commission: komisija: Peter Gabrijelčič, Ana Gruden, Tomaž Krištof, Kristina Dešman
»T.i. soteska, ustvarja posebno magičnost, kjer se zdi, da od tod do nebes ni daleč: nadsvetloba, tanka, skoraj nežna kovinska natezna lega ostrešja, nedolžna belina in ograja v obliki stopnic, ki vodijo v »nebesa«. Doslednost koncepta in domiselna forma sta ustvarili ikonično notranjost, ki navdušuje.«
Nande Korpnik, arhitekt in redni profesor na katedri za arhitekturo Maribor
»Kategorije, kot so vsebina, oblika, funkcija, program in kontekst, po njunem mnenju bolj ločujejo kot povezujejo. Zatorej bolj stavita na pomen arhitekture kot medija in komunikacije, ki je osvobojena formalnega jezika. Poudarjata tudi pomembnost dialoga med akterji v procesu gradnje.
Njun strokovni in medijski prodor je očiten. Čedalje bolj sta zaželena med naročniki, organizatorji predavanj in mediji: Finance, Hiše, Oris itn.
Kaj naj vam povem za konec: »Nič, bežimo. Prihaja Superform.«
Prof. dr Danica Purg, predsednica in dekanja, IEDC – Poslovna šola BLED
»Rada se spominjam Vašega ustvarjalnega načrta za našo novo stavbo na Bledu. Bil zelo je izviren in čudovit načrt, ki nam ga žal še ni uspelo uresničiti. Prepričana pa sem, da bo prišlo tudi do tega. Želim Vam še veliko tako dobrih in izvirnih projektov.«
Iztok Špan, generalni direktor, Tajfun
»Sodelovanje med skupino Tajfun in arhitekti Superforma je že dolgoletno in nadvse uspešno. Izdelali smo veliko idejnih zasnov in jih nekaj realizirali, s tem, da se nam je s Superformom prvič zgodilo, da že idejna zasnova ni potrebovala nekih bistvenih usklajevanj. Fantje in dekleta iz Superforma te nekako začutijo in preprosto vedo, kaj in kako je prav. Ali pa se začutimo skupaj. In na koncu je v takem sodelovanju prav vse, funkcionalnost, dizajn, umeščenost v okolje. Seveda pa to ni arhitektura za vsakogar, je namreč ambiciozna, moderna, »z jajci« bi rekli, vendar na drugi strani spokojna, nič bahava, le samozavestna in ponosna v prostoru, v katerem biva. Točno taka, kot vidimo Slovenijo v bodoče.«
Nada Vodušek, novinarka, Primorske novice, RS
»So lahko naša bivališča prav tako dramatična, skrivnostna in nepredvidljiva, kot zna biti narava? Jih zaznavamo z vsemi čutili? Če bi povprašali arhitekte iz biroja Superform, bi nam brez omahovanja pritrdili.
Zvesti svojemu načelu, da oblika sledi izkušnji, so zasnovali tudi mansardno stanovanje na podstrešju stare meščanske hiše.«
Matevž Granda, umetniški direktor, Outsider
»O izreku »obleka naredi človeka« si lahko vsak misli svoje, nihče pa ne more zameriti podjetju, ki želi s svojo zunanjo podobo izražati svojo dejavnost. Še posebej, če vse to ni realizirano kot banalen oglaševalski znak, ampak kot sestavni in koherentni del arhitekture same.
V poslovno-proizvodni stavbi Pogon 2 je tehnološko-energetska rešitev obenem izrazna reinterpretacija motiva strojnega zobnika, ki je eden izmed produktov podjetja. Celota zato ni obsojena na oglaševalsko kričavost niti na ad-hoc kataloške rešitve, ampak gre za suvereno in enovito potezo, ki spominja na doslednost skrajno racionalizirane industrijske proizvodnje.«
Miran Kambič, fotograf
»Industrijska hala biroja Superform je prav tako fantastična. Zanimiva kovinska konstrukcija, nadsvetloba, zanimive barve, po tleh brušen teraco, prostor pa kot plesna dvorana. Takoj sem pomislil, če ni celo predobra za svojo funkcijo.«